Čišćenje ureda i poslovnih prostora

Čišćenje ureda i poslovnih prostora

Čišćenje ureda i poslovnih prostora uz servis za čišćenje Tip-Top – kvalitetno, profesionalno i brzo

S obzirom na ubrzani tempo života, suvremene zahtjeve poslovanja te potrebe poslovnih klijenata, čišćenje ureda i poslovnih prostora neizostavni je dio moderne korporativne kulture. Kako bi vaši uredski i poslovni prostori bili čisti, svježi i zdravi tu je Tip-Top – inovativni web servis uz koji čišćenje ureda i poslovnih prostora nikada nije bilo pristupačnije i jednostavnije. Ovaj inovativni sustav za čišćenje pruža suvremenu dimenziju usluge čišćenja poslovnih prostora i ureda s naglaskom na prilagodbi individualnim potrebama klijenata i svim vrstama površina koje zahtijevaju profesionalni tretman čišćenja. Osim što uz Tip – Topservis za čišćenje ureda i poslovnih prostora štedite vrijeme i novac, svojim zaposlenicima, klijentima i poslovnim partnerima osiguravate profesionalno radno okruženje koje karakteriziraju vrhunska čistoća, urednost i zdravlje. Stoga vas pozivamo da nastavite čitati i saznate na koje vam sve načine profesionalci za čišćenje ureda i poslovnih prostora mogu pomoći da steknete zdraviju radnu sredinu, povećate produktivnost u poslovnim procesima te uredno, čisto i funkcionalno radno okruženje.

S obzirom na to kako su uredske prostorije centralno mjesto poslovnog djelovanja i produktivnosti zaposlenika, kao i okruženje u kojemu se odvijaju sastanci s klijentima i poslovnim suradnicima potrebno ih je kontinuirano održavati čistima i urednima. Osim što čist ured odaje dojam profesionalnosti i osigurava povoljan estetski standard, čišćenje ureda je potrebno provoditi na svakodnevnoj, dnevnoj te po potrebi mjesečnoj bazi kako bi se osigurala svježina i higijena prostora, a koji izravno utječu na zdravlje, produktivnost i raspoloženje zaposlenika. U standardne usluge koje vam može ponuditi servis za čišćenje ureda ubrajaju se pranje i čišćenje tepiha, brisanje i podova, pražnjenje koševa za smeće, brisanje prašine i poliranje namještaja, pranje podova, zavjesa i zastora, pranje prozora i stakla te dubinsko intenzivno čišćenje uredskih kuhinja i WC-a. Važno je naglasiti kako je usluge servisa za čišćenje prostora moguće naručivati na dnevnoj, tjednoj, odnosno mjesečnoj bazi, ovisno o karakteristikama prostora i potrebama naručitelja. Uzevši u obzir kako još uvijek velik broj poslovnih zgrada i ureda nema osigurano redovito održavanje i čišćenje prostora u kojima se obavljaju poslovne djelatnosti, zadatak čišćenja najčešće pada na zaposlenike koji, uz brojne poslovne i privatne obaveze, najčešće ne mogu ili ne žele preuzeti na sebe dodatnu obavezu čišćenja prostorija za rad. U takvim situacijama na raspolaganju vam stoje usluge koje nudi servis za čišćenje, a koji osim za usluge vezane uz čišćenje stanova, možete angažirati i za kompletno, odnosno parcijalno čišćenje ureda i poslovnih prostora. Na koje sve načine djelatnici servisa za čišćenje mogu doprinijeti funkcionalnosti, urednosti i čistoći uredskih i poslovnih prostora te koje sve prednosti ostvarujete uz pomoć kvalitetnog servisa za čišćenje ureda – pročitajte u nastavku.

1.Servis za čišćenje ureda osigurava zdravo i sigurno radno okruženje

Osim zakonski propisanih uvjeta koji se odnose na zaštitu na radu, jedan od osnovnih preduvjeta za postizanje optimalnog higijenskog standarda i zdravlja zaposlenika je održavanje čistoće radnog okruženja. To podrazumijeva redovito čišćenje prostora u kojima se obavljaju poslovne djelatnosti od prašine, grinja, bakterija i plijesni, provjetravanje uredskih i poslovnih prostora te dezinficiranje i dubinsko intenzivno čišćenje uredskih kuhinja i toaleta. S obzirom na to kako se u uredima najčešće nalaze značajne količine elektroničke opreme kao što su laptopi, telefoni, računala, pisači te namještaj, dolazi do hiperprodukcije statičkog elektriciteta koji na sebe veže prašinu, prljavštinu i bakterije. Isto tako, prašina se zadržava i na teško dostupnim mjestima kao što su klima uređaji i prozorski okviri koje je potrebno redovito čistiti i održavati. Nadalje, potencijalna opasnost za zdravlje u uredima se javlja i u obliku različitih alergena, grinja i plijesni koja se nalazi u prljavim i prašnim tepisima i tapeciranom namještaju, a koji su neki od najčešćih uzročnika bolesti respiratornog sustava. S druge strane, uredske kuhinje i WC-i su mjesta direktno povezana sa zdravljem cjelokupnog radnog kolektiva te je od izuzetne važnosti održavati ih čistima, dubinski dezinficiranima i svježima. Iako na izgled mogu izgledati čisto, s obzirom na to da ih koristi velik broj ljudi uredski toaleti su pogodno mjesto za razvoj velikog broja različitih bakterija i štetnih mikroorganizama koji, ako prostorije redovito i pravilno ne održavaju, mogu predstavljati ozbiljnu prijetnju za zdravlje zaposlenika. Profesionalci za čišćenje ureda mogu vam pomoći u održavanju higijene i zdravlja uz pomoć moderne opreme, sredstva i tehnika za čišćenje prostora od prljavštine koja se skriva i taloži na teško dostupnim mjestima, ukloniti prašinu te eliminirati tragove vlage i plijesni te tako osigurati svježe, zdravo i sigurno poslovno okruženje.

2. Čisto radno okruženje pridonosi produktivnosti zaposlenika

Dosadašnja istraživanja su dokazala kako čist i uredan radni prostor ima povoljan utjecaj na razinu entuzijazma i kvalitetu obavljanja radnih zadataka, a što se direktno odražava na uspjeh poslovanja, odnosno doprinosi boljim poslovnim rezultatima. S druge strane, nered, prljavština i ustajali zrak mogu negativno utjecati na koncentraciju i raspoloženje, ne samo zaposlenika nego i klijenata, odnosno poslovnih suradnika. Djelatnici servisa za čišćenje ureda osiguravaju čisto, uredno, svježe i organizirano uredsko okruženje koje zaposlenicima omogućava neometanu koncentraciju na radne zadatke te samim time daju svoj doprinos produktivnosti i učinkovitijem poslovanju. Unajmljivanjem servisa za čišćenje ureda i poslovnih prostora stvarate sigurnu, organiziranu i dobrodošlu radnu sredinu, a to znači da vaši zaposlenici, klijenti i poslovni suradnici svakoga dana dolaze u zdravo, čisto i funkcionalno okruženje u kojemu se neometano mogu posvetiti radnim zadacima bez dodatnog opterećenja čišćenjem. Osim toga, profesionalno očišćen ured ili poslovni prostor smanjuje mogućnost ozljeda na radu te potencijalni stres koji može nastati dodjeljivanjem zadatka čišćenja zaposlenicima. Osim toga, čist ured pruža pozitivan prvi dojam koji se izravno odražava na percepciju vaše tvrtke, a samim time i poslovnih uspjeh.

3. Iskustvo i stručnost

Profesionalno čišćenje ureda znači da možete očekivati najviši standard čistoće, svježine i zdravlja radnog okruženja. Naime, agencije za čišćenje ureda posebnu pozornost pridaju treningu i osposobljavanju svojih djelatnika te vam tako mogu osigurati vrhunsku uslugu pravih profesionalaca s odgovarajućim iskustvom, tehnikama i suvremenom opremom za čišćenje prostora – a sve to kako bi klijentima isporučili vrhunske rezultate čišćenja uz minimalna ulaganja naručitelja. U procesu čišćenja ureda posebna pozornost pridaje se čišćenju prostora od prašine s računala i ostale elektroničke opreme te pranju podova pri čemu se koriste najmoderniji usisavači i ekološki prihvatljiva sredstva za pranje i čišćenje tepiha kako bi čišćenje ureda i poslovnih prostora bilo obavljeno efikasno, brzo i pouzdano. Dakle, djelatnici servisa za čišćenje ureda i poslovnih prostora naoružani su odgovarajućim alatima i opremom potrebnim za čišćenje ureda prema najvišem standardu te na taj način mogu postići da vaš ured nije samo površinski očišćen, nego osiguravaju dubinsku čistoću prostora koja uz pravilno održavanje može potrajati i do nekoliko tjedana.

4. Čišćenje ureda kao prvi korak za pozitivan prvi dojam

Osim zdravlja i produktivnosti zaposlenika, za uspješno poslovanje najvažnije je postizanje pozitivnog prvog dojma. Bez obzira da li se radi o budućim poslovnim suradnicima ili novim zaposlenicima, jedno je sigurno – izgled i atmosfera uredskog prostora su među prvim utiscima koje ostavljate na posjetitelje. Dakle, osim zdrave i svježe atmosfere i pozitivnog utjecaja na produktivnost zaposlenih, čišćenje ureda i poslovnih prostora je potrebno provoditi kontinuirano i temeljito, a sve to kako bi na posjetitelje ostavili izvrstan prvi dojam temeljen na profesionalnosti i ozbiljnosti, a koji će se pozitivno odražavati na vašu tvrtku i uspjeh poslovanja.

Čišćenje poslovnih prostora

Osim za čišćenje ureda, servis za čišćenje možete angažirati i za temeljito dubinsko čišćenje poslovnih prostora. Usluga čišćenja poslovnih prostora obuhvaća čišćenje i poliranje proizvodnih strojeva, pranje sanitarnih prostora, pranje i brisanje podova te čišćenje i brisanje prozora, stakala i svih ostalih površina ovisno o karakteristikama prostora i potrebama naručitelja. Isto tako, djelatnici servisa za čišćenje poslovnih prostora obavljaju jednokratna generalna čišćenja tvorničkih postrojenja i hala te skladišta i ostalih prostorija u kojima zbog zahtjeva proizvodnih procesa nije moguće obavljati svakodnevno čišćenje i održavanje. Isto tako, profesionalni servis za čišćenje poslovnih prostora moguće je naručiti i za poslove čišćenja svih vrsta ugostiteljskih objekata, frizerskih salona, trgovina i ostalih poslovnih prostora ovisno o potrebama i zahtjevima klijenata. Osim što će vaše poslovne prostorije biti vrhunski čiste i uredne,djelatnici profesionalnog servisa za čišćenje osiguravaju maksimalnu funkcionalnost prostora, profesionalan dojam i maksimalan higijenski standard te na taj način mogu dati svoj doprinos uspješnom poslovanju.

Dakle, kako bi se što jednostavnije mogli usredotočiti na poslovne ciljeve i prilike, čišćenje ureda i poslovnih prostora s povjerenjem prepustite u iskusne ruke profesionalaca za čišćenje. Osim što posjeduju najmoderniju opremu, sredstva i tehnike za čišćenje prostora, profesionalni servis za čišćenje ureda vašim zaposlenicima i klijentima može osigurati dubinski čist, zdrav i svjež prostor prema najvišim higijenskim standardima. Isto tako, angažmanom profesionalaca za čišćenje ureda ostvarujete značajnu uštedu novca i vremena te svojim zaposlenicima osiguravate uredno i blistavo radno okruženje kako bi ostvarili najbolje poslovne rezultate. Profesionalni servis za čišćenje ureda i poslovnih prostora nudi široki raspon usluga – od pranja čišćenja tepiha i tapeciranog namještaja, pranja zavjesa, stakla i prozora do čišćenja računala, a sve to do najvišeg profesionalnog i higijenskog standarda. Nadalje, servis za čišćenje vam omogućuje maksimalnu fleksibilnost i mogućnost planiranja vremena kako bi se u potpunosti mogli posvetiti planiranim poslovnim obavezama. To konkretno znači da je čišćenje ureda i poslovnih prostora moguće ugovoriti po individualno prilagođenom modelu koji o vrsti čišćenja i karakteristikama prostora, s time da se čišćenje može obavljati na dnevnoj, tjednoj ili mjesečnoj bazi – ovisno o vašim potrebama, odnosno opsegu čišćenja. Osim za čišćenje ureda, profesionalni servisi za čišćenje bave se i uslugama vezanim uz čišćenje različitih poslovnih prostora kojima osiguravaju optimalnu razinu higijene i svježine te zdravo i funkcionalno radno okruženje.

Važne informacije za nove korisnike