Načini i sigurnost plaćanja

Plaćanje karticama

Prilikom plaćanje karticom Vaša će uplata biti automatski proknjižena

Plaćanje je moguće putem niže navedenih kartica.

Maestro Mastercard Visa

Plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom

Ispunite opću uplatnicu sa svim potrebnim podacima.

Uplatu možete izvršiti u bilo kojoj poslovnici Fine, poštanskim uredima ili putem internet bankarstva.

Kako bi ubrzali obradu narudžbe, potvrdu o plaćanju možete nam dostaviti putem email adrese na upit@tip-top.hr

Podaci za uplatu

Mediator digital d.o.o.
Zavrtnica 17, 10000 Zagreb
IBAN: HR2823400091110889897

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Izjava o privatnosti

Mediator digital d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Mediator digital d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Reklamacije

Upite o proizvodima možete uputiti u pisanom obliku na našu adresu ili e-poštom na info@tip-top.hr , u skladu s člankom 8, te u uskladu s Uvjetima korištenja web servisa. Zakona o zaštiti potrošača. Kritike, komentare i pohvale možete slati e-poštom na info@tip-top.hr email

U slučaju da je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan uslugom, ili kupljenim proizvodom može uputiti prigovor na adresu e-pošte info@tip-top.hr email ili pismeno na adresu: Zavrtnica 17, 10000 Zagreb.

Radi što bržeg utvrđivanja narudžbe na koju kupac ima prigovor, kupac bi trebao navesti broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Mediator digital d.o.o. će potvrdit primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

Uvažit ćemo sve razumne pritužbe i reklamacije. Vaše pritužbe i reklamacije ćemo nastojati riješiti u najkraćem mogućem roku. Povrat novca može se vršiti isključivo na račun uplatitelja