Često postavljana pitanja

  1. Što je to Tip-Top?

    Tip-Top je suvremeno rješenje za Vaše potrebe održavanja čistoće životnog ili radnog prostora, u nedostatku vremena da se tome samostalno posvetite. Omogućujemo brzo, povoljno i jednostavno naručivanje usluga čišćenja, u terminu koji Vi odaberete. Fokus svih naših napora usmjeren je na zadovoljstvo korisnika. Uslugu čišćenja Vašeg prostora (stana, ureda ili apartmana) provodimo poštujući najviše standarde kvalitete.

  2. Kako funkcionira odabir termina?

    Prilikom naručivanja čišćenja trebate navesti koji termin Vam najviše odgovara. Po primitku potvrde o uplati, Tip-top će Vam se povratno javiti s potvrdom termina. Trudimo se pri svakoj narudžbi maksimalno izaći u susret, i u slučaju da u navedenom terminu ne možemo osigurati početak usluge čišćenja, ponudit ćemo Vam prvi sljedeći slobodni termin.

  3. Koliko iznosi minimalna narudžba?

    Minimalna narudžba za jednokratno čišćenje iznosi 75 eura.

  4. Što podrazumijeva usluga čišćenja?

    Detaljan opis naših usluga možete pročitati na sljedećem linku.

  5. Kako mogu naručiti Tip-Top standardno čišćenje?

    Standardno čišćenje prostora možete naručiti putem kratkog obrasca na linku. Usluga se plaća avansno pri naručivanju, a sami možete odrediti potreban broj radnih sati za Vaš prostor. Ukoliko niste sigurni koliko sati čišćenja želite naručiti, obratite se našim Tip-Top stručnjacima i zatražite besplatnu procjenu.

  6. Što uključuje Tip-Top standardno čišćenje?

    Usluga podrazumijeva profesionalne, uobičajene usluge čišćenja, poput usisavanja i brisanja poda, brisanja prašine i paučine sa svih vidljivih površina, čišćenje ogledala, namještanje kreveta, mijenjanje posteljine, čišćenje kuhinje itd. Ukoliko prvi put naručujete čišćenje ili postoje neke specifičnosti koje nisu ovdje navedene, obratite se Tip-Top timu kako bi dobili personaliziranu ponudu.

  7. Što uključuje generalno čišćenje?

    Usluga podrazumijeva profesionalne usluge generalnog čišćenja – temeljito čišćenje prostora koji se dugo nisu održavali ili su iz drugih razloga dugo zapostavljeni u smislu čistoće i urednosti, ili su nedavno obavljeni manji građevinski radovi ili postoje neke specifičnosti koje iziskuju intenzivniji angažman i povećanu potrošnju sredstava za čišćenje. Cijena usluge formirana je prema predviđenom vremenskom utrošku, s obzirom na kvadraturu koju ste unijeli. Ukoliko prvi put naručujete čišćenje ili postoje neke specifičnosti koje nisu ovdje navedene, obratite se Tip-Top timu kako bi dobili personaliziranu ponudu. Cijena usluge formira se nakon uvida u prostor koji zahtjeva generalno čišćenje. Kako bi dobili personaliziranu ponudu, obratite se Tip-Top timu kako bi dogovorili izvid lokacije. Nakon izvida situacije, ponuda za čišćenje se formira unutar jednog radnog dana i dostavlja putem maila.

  8. Kako mogu naručiti generalno čišćenje?

    Budući da generalno čišćenje obuhvaća čišćenje prostora koji nisu redovno održavani, ili su nedavno izvršeni manji građevinski radovi, kreira se personalizirana ponuda s obzirom na situaciju. Kako bi dobili personaliziranu ponudu, obratite se našem Tip-Top stručnjaku.

  9. Vršite li uslugu čišćenja poslovnih prostora?

    Kako bi ugovorili čišćenje Vašeg poslovnog prostora, kreirat ćemo za Vas personaliziranu ponudu. Obratite nam se putem linka i nađite ponudu za Vaš poslovni prostor.

  10. Kako mogu zatražiti dubinsko čišćenje namještaja ili strojno pranje podova?

    Ove dvije usluge spadaju u specifične usluge čišćenja za koje možete zatražiti besplatnu ponudu putem linka.

  11. U kojim gradovima ste dostupni?

    Trenutno su naše usluge dostupne u Zagrebu, Rijeci i Splitu, a intenzivno radimo i na širenju dostupnosti naših usluga.

  12. Mogu li naručiti čišćenje na dnevnoj/tjednoj/mjesečnoj bazi?

    Naravno, a za to ćete ostvariti i brojne pogodnosti. Ukoliko želite dobiti personaliziranu ponudu po mjeri Vaših potreba, kontaktirajte nas.

  13. Je li moguće odabrati uvijek istu osobu/e za čišćenje?

    Ukoliko nam tako napomenete prilikom naručivanja usluge, potrudit ćemo se osigurati istu osoba koje ja kod Vas prethodno obavila čišćenje. Ponekad to neće biti moguće, ali pazit ćemo da kvaliteta uvijek bude tip-top.

  14. Koju opremu moram osigurati ja, a koju opremu za čišćenje vi osiguravate?

    Ukoliko ste naručili čišćenje gdje sredstva i materijali za čišćenje trebaju biti osigurani na lokaciji čišćenja, molimo Vas da pripremite sljedeće:
    • sredstvo za otapanje vodenog kamenca i dezinfekciju
    • sredstvo za pranje podova
    • sredstvo za čišćenje stakla
    • sredstvo za čišćenje masnoća
    • abrazivno sredstvo za čišćenje
    • više krpi za čišćenje
    • više spužvica
    • mop i kantu s vodom
    • usisavač
    U slučaju da ste odabrali opciju gdje se čisti sa sredstvima koja su uključena u narudžbu za čišćenje, na lokaciji čišćenja morate pripremiti samo usisavač i kantu s vodom. Kod dodatne usluge peglanja, potrebno je uz peglu osigurati i dasku za peglanje.

  15. Koja sredstva i materijale za čišćenje trebam pripremiti za naručeno čišćenje koje ne uključuje osigurana sredstva i materijale za čišćenje?

    Kako bi se Vaš prostor mogao što kvalitetnije očistiti, Tip-Top Vam preporučuje da pripremite sljedeća sredstva za čišćenje: sredstvo za čišćenje perivih podnih obloga, sredstvo za otapanje vodenog kamenca i dezinfekciju, sredstvo za čišćenje stakla, sredstvo za čišćenje masnoća u kuhinji, te abrazivno sredstvo za čišćenje. Od opreme za čišćenje, čistačima su potrebne krpe, spužvice, mop za brisanje poda te usisavač.

  16. Trebam li biti nazočan tijekom čišćenja?

    Naša je preporuka da se prilikom prvog čišćenja upoznate s osobom koja će čistiti Vaš prostor, iako ni to nije obavezno. Ne morate biti na Vašoj lokaciji tijekom čišćenja, ali bitno je da omogućite pristup prostoru (npr. napomena da je ključ kod susjeda i da se tamo može pokupiti).

  17. Mogu li kućni ljubimci biti prisutni za vrijeme čišćenja?

    Kako bi se usluga izvršila što kvalitetnije, molimo Vas da za vrijeme čišćenja zbrinete svoje kućne ljubimce. Budući da se usluga vrši prema dogovorenim radnim satima, prisutnost ljubimaca može znatno utjecati na brzinu vršenja čišćenja.

  18. Koje je radno vrijeme korisničke službe?

    Tip-Top korisnička služba stoji Vam na raspolaganju svakim radnim danom od 8h do 16h. Dostupni smo Vam putem telefona na 095 9416 533, 091 986 332 i putem maila na upit@tip-top.hr.

  19. Na koje sve načine mogu platiti uslugu?

    Plaćanje usluge vrši se unaprijed, a moguće je platiti internet bankarstvom (virmanski). Usluge naplaćujemo unaprijed jer na taj način pokušavamo osigurati poštivanje zakazanog termina od strane korisnika. Naime, promjene i otkazivanje termina u zadnji tren stvaraju velike organizacijske probleme i direktne novčane gubitke te ih avansnom naplatom usluga želimo minimizirati.

  20. Postoji li mogućnost čišćenja određene/ih prostorije/a unutar stana/poslovnog prostora?

    Naravno. Samo Vas molimo da nam se u tom slučaju obratite na jedan od naših kontakata kako bi složili ponudu za Vas.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nedoumica, slobodno nas kontaktirajte.

Važne informacije za nove korisnike